Thursday, September 11, 2014

ခ်စ္သူ႔သံစဥ္ ♪♪(o*゜∇゜)o~♪♪


မေတြ႔မျမင္ခင္တည္းက ခ်စ္သူရဲ႕ စကားေျပာသံ ညိႈ႕ငင္မႈက ကၽြန္မရဲ႕ ေသြးသားထဲထိေတာင္ စီးေမ်ာသြားသလို ခံစားရတယ္


ခ်စ္သူရဲ႕ အသံက ရင့္က်က္ တည္ၿငိမ္တယ္
အမွန္တရားဘက္က အၿမဲရပ္တည္မယ့္သူ
မဟုတ္မခံစိတ္ကေလးကလဲ တစ္ခါတစ္ရံ ရိွတတ္သူ
မိသားစုကို အရာအားလံုးထက္ တန္ဖိုးထားသူ
ႀကံဳလာသမွ် ေလာကဓံကို ဇြဲမေလွ်ာ့ပဲ ရင္ဆိုင္လို႔ 
ဘ၀ေရွ႕ခရီးလမ္းကို ဆက္ေလွ်ာက္လွမ္းမယ့္သူ
အို  ကၽြန္မေလ ....
ခ်စ္သူရဲ႕ အသံကတစ္ဆင့္ ခ်စ္သူရဲ႕ ႏွလံုးသားထဲထိေတာင္ ျမင္ေနရတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ခံစားခ်က္ကို ကၽြန္မကုိယ္တိုင္ေတာင္ အံၾသမိတယ္ ..

အမိန္႔ၾသဇာမပါေသာ္ၿငားလည္း ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ အမိန္႔ခ်ခံရသူပမာ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္သြားတယ္


ခ်စ္သူရဲ႕ ဖြင့္ဟလိုက္တဲ့ စကားေျပာသံတိုင္းကို ကၽြန္မ အလိုလို မွတ္မိေနတတ္တယ္

တကယ္ေတာ့ ခ်စ္သူရဲ႕ အသံကို ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးမိသြားတာဟာ ကၽြန္မဘယ္လိုမွ ရုန္းထြက္လို႔မရတဲ့ စက္ကြင္းတစ္ခုထဲကို ေရာက္သြားသလိုပါပဲ


ခ်စ္သူရဲ႕ စကားေျပာသံမွာ ေပ်ာ္၀င္သြားတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ႏွလံုးသားကို ဘယ္အရာကမ်ား တားဆီးလို႔ရေတာ့မွာလဲ ...


မဆြတ္ခင္ကပင္ ညႊတ္ခ်င္တဲ့ သူ႔ကိုသာ ေပးဖို႔ ရည္ရြယ္ထားတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ အၾကင္နာ ေမတၱာေတြက ခ်စ္သူကိုယ္တိုင္ေတာင္းဆိုလာတဲ့အခါ ၿငင္းဆန္လို႔မရေအာင္ တြန္းအားေပးေနၾကတယ္ ...


ဟုတ္ပါတယ္ ဒီအသံေလးေလ... ကၽြန္မ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးတဲ့ ခ်စ္သူ႔သံစဥ္ေလးေလ ... 
(✿ ♥‿♥ ✿ )


4 comments:

Thu said...

ခ်စ္တတ္လိုက္တာ..

Ashley Myat said...

ျမတ္ဆီကို လာလည္လို႔ ေက်းဇူးအထူးေနာ္ အသူေရ :)

မိုးညခ်မ္း said...

ခ်စ္သူ႕သံစဥ္ေလးကို တိတ္တိတ္ေလး လာနားေထာင္သြားတယ္ ... :)

Ashley Myat said...

အစ္မမိုးည တိတ္တိတ္ေလး လာသြားတယ္ေပါ့ေလ
အစ္မရဲ႕ စာေလးေတြ ဖတ္ၿပီး ျမတ္ အရမ္း အားက်မိတယ္
လာလည္လို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္ .. :)

Post a Comment

 

My Paradise - Flowers In A Heaven Published @ 2014 by Ipietoon