Thursday, January 9, 2014

First Day Of Blogger's Life

မဂၤလာပါရွင္။ ဒီေန႔ကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ဘေလာ့ခ္ဆိုက္ကို စတင္စမ္းသပ္တဲ့ေန႔ပါပဲ။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မက စာေရးတာကို အလြန္အမင္း စိတ္၀င္စားတဲ့သူေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အမွန္အတိုင္း ၀န္ခံတာပါ။ တျခားသူေတြရဲ႕ ဘေလာ့ခ္ေတြကို ၀င္ဖတ္တယ္။ ေရးထားတာေလးေတြကို အရမ္း သေဘာက်တာပဲ။ ေၾသာ္ သူမ်ားေတြမ်ား ေရးတတ္လိုက္ၾကတာေပါ့။ ဘေလာ့ခ္ဂါ ေတြရဲ႕ ဆိုက္ကို ၀င္ဖတ္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္မအတြက္ စိတ္အပန္းေျဖစရာလည္း ျဖစ္သလို ဗဟုသုတလည္း ရလို႔ပါ။ ဒါေၾကာင့္လည္း အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။ ကၽြန္မအတြက္ ဒီေန႔ဟာ ပထမဆံုး ဘေလာ့ခ္ေပၚ ေျခခ်တဲ့ ေန႔ျဖစ္သလို ေနာက္မ်ားမွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ေပ်ာ္ေမြ႔ဖြယ္ရာ ေကာင္းကင္ဘံုေလး ျဖစ္လာႏိုင္မလားဆိုတာကေတာ့ .....................

0 comments:

Post a Comment

 

My Paradise - Flowers In A Heaven Published @ 2014 by Ipietoon